Tuesday, September 8, 2009

BERBUKA PUASA BERSAMA PEMUDA UMNO TANJONG DAN PEMBERIAN BANTUAN PERSIAPAN HARI RAYA

Menyedari bulan Ramadhan ini penuh dengan keberkatan, Pemuda UMNO Tanjong dengan penuh keikhalasan akan menganjurkan Majlis berbuka Puasa anjuran Biro Agama Pemuda UMNO Tanjong yang di Pengerusikan oleh Saudara Abdul Rahman Makhtun. Program ini akan berlangsung pada hari Sabtu 12hb September 2009 bertempat di Masjid A’lim Shah Waley Lebuh Chulia dan di jangka bermula pada jam 6.30 petang.

Perjelanan program ini adalah dengan pemberian bantuan persiapan hari raya kepada golongan miskin tegar, miskin bandar, ibu tunggal, OKU dan warga emas di sekitar Parlimen Tanjong. Program di jangka di mulakan dengan bacaan tahlil dan doa selamat yang akan di pimpin oleh Y.Bhg Dato’ Ustaz Abdullah Bukhari dan seterusnya disusuli dengan penyampaian bantuan oleh Saudara Jeffri Salim Ketua Pemuda UMNO Tanjong.

Pemuda UMNO Tanjong juga akan membuat edaran “Suara Pemuda” yang akan di lakukan oleh Ketua Penerangannya Saudara Fazroul Ifzam Badaruddin yang mengandungi ucapan dari Y.A.B Datuk Seri Najib Tun Razak, Perdana Menteri Malaysia, Y.A.B Tan Sri Muhyiddin Yasin Timbalan Perdana Menteri, Dato’ Ahmad Ibni Hajar Ketua Bahagian Tanjong, Ketua Pemuda Tanjong Jeffri Salim dan juga maklumat-maklumat program dan juga gambar-gambar yang telah di lakukan oleh Pergerakan Pemuda UMNO Tanjong.

Semua ahli-ahli UMNO Tanjong di jemput hadir bagi memeriahkan majlis tersebut.

1 comment:

  1. Selamat menyambut Aidil Fitri..












    Semalam Adalah Sejarah. Hari Ini Adalah Hadiah.
    Esok Adalah Misteri.... Jangan permudahkan
    ;-)
    >>> Blog 1 Malaysia <<<

    ReplyDelete