Friday, July 3, 2009

Manik Urai; Anwar Ibrahim nak Jadi Jaguh...

Julai 3- Pilihanraya Kecil Manik Urai yang akan berlangsung kali ini akan cuba di jadikkan medan untuk parti pembangkang khususnya PKR yang di ketua oleh Anwar Ibrahim untuk cuba memburuk-burukkan kepimpinan UMNO yang di pimpin oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak sebagai Presidennya. Isu yang akan di bangkitkan adalah berkaitan isu royalti minyak. Namun bagi pemuda umno tanjong cubaan itu hanyalah cubaan seorang yang di anggap sebagai gila kuasa yang cuba untuk memporak-perandakan kestabilan penduduk di Malaysia.
Pengundi di Manik Urai pastinya lebih berfikiran dan mempunyai otak dalam menentukan buruk dan baiknya sesuatu perkara. Jika di amati sejak kebelakangan ini, Pihak Pembangkang sudah kekeringan modal dan hanya cuba untuk menutup masalah yang berlaku di di dalam pakatan pembangkang. Namun pemuda umno tanjong sentiasa bersedia untuk berdepan Pembangkang dengan membantu calon-calon UMNO dan BN bagi memastikan kemenangan di Manik Urai tercapai...
Posting by: cecamar kecil

1 comment:

  1. Salam... Aku nak ucapkan tahniah kepada Pemuda Tanjong dengan pelancaran blog ini. Satu je pesanan aku kalau buleh jangan hangat2 tahi ayam... Apa pun Tahniah buat Jeffri Salim dan barisan jawatankuasa. Selamat berjaya!!!!!

    Pemuda Prihatin...

    ReplyDelete