Saturday, July 4, 2009

PRK-Manik Urai harus di bangunkan


4 Julai- PRK Manik Urai yang akan berlangsung pada 14 Jul ini harus di jadikan landasan kepada UMNO untuk memenuhi janji kepada masyarakat di sana. Ini berikutan keadaan tempat di Manik Urai yang kebanyakkan ketingalan dari segi pembangunan. "Kami tidak mahu pembangunan seperti mana di Kuala Lumpur, ia cukuplah sekadar kemudahan biasa yang membolehkan kami penduduk disini nikmati" kata seorang penduduk yang di temui oleh wakil Pemuda Tanjong semasa menikmati minum petang sebaik tiba di kampung Laloh.

"Sejak PAS memerintah kami tidak dapat menikmati kemudahan yang baik dan kini kami telah bersedia untuk memenuhi tuntutan kami sebagai masyarakt di Manik Urai yang inginkan pembangunan. Kami tidak mahu tersilap lagi dengan helah pembangkang yang cakap tak serupa bikin. Kali ini kami akan memilih wakil UMNO iaitu Tuan Aziz Tuan Mat yang dilihat mampu bersuara demi penduduk setempat, Kata seorang lagi penduduk kampung Laloh.

Bagi Pemuda UMNO Tanjong kesempatan ini harus di ambil oleh Kepimpinan tertinggi UMNO untuk membantu rakyat di Manik Urai dalam memastikan calon UMNO/BN Tuan Aziz Tuan Mat mampu mencipta kejutan pada 14 Julai ini tatkala ramai pemerhati melihat PAS adalah pilihan di sini.

No comments:

Post a Comment